Қазақстандағы Бала жылы аясында балалар және жасөспірімдер шахмат қозғалысын дамыту мақсатында 2022 жылғы 14 мамырда Қостанай қаласының шахмат БЖСМ-де шахмат клубының базасында "Белая ладья"облыстық турнирі өткізілді.

А.М. Горький атындағы гимназияның құрама командасындағы: Сергазин Ансар 5 «Д», Сергазин Есламиден 7 «В» және Рамазанова Данеля 6 «б» 1 орынға ие болды.

Балаларды мақтан тұтамыз, жас шахматшыларымызды жеңістерімен құттықтап, шеберліктерін шыңдап, алдағы уақытта жеңіске жетулеріне тілектеспіз!

9 мамыр қарсаңында 7 «Б» сынып оқушылары Клавдия Митрофановна және Алексей Николаевич Третьяковтар отбасына  барды. Ардагерлермен кездесу біз үшін Жеңіске қосқан үлесіне ризашылығымызды білдіру мүмкіндігі. Бізді ыстық ықыласпен және ілтипатпен қарсы алды,ал біз шын жүректен гүл шоқтары мен тәттілерді, қолдан жасалған ашық хаттарды, жазған хаттарды сыйладық. Әрине, әдемі өлеңдер оқыдық. Ардагерлердің көз жасын көру және олардың  айтқан тілектері мен ақыл сөздерін есту әсерлі болды!

2022 жылдың 21 сәуірінде гимназияда "Бірлік сабағы" өткізілді. 1 мамыр мерекесі қарсаңында сабақ 1-11 сынып оқушылары үшін өткізілді. Барлығы 1000-ға жуық оқушы қамтылды. Бұл сабақ өскелең ұрпақты интернационализм рухында тәрбиелеуге, Қазақстан Республикасын мекендейтін барлық этностар арасында толерантты қарым-қатынасты қалыптастыруға бағытталған, бұл гимназия оқушыларының арасындағы достықты білдіреді (гимназия оқушылары 27-ге жуық ұлт өкілдері) және оларды патриоттыққа, жоғары мәдени-адамгершілік құндылықтарға тәрбиелеу.

 

2022 жылдың 24-30 наурызында А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университетінің базасында жалпы білім беретін пәндер бойынша оқушылардың республикалық олимпиадасының облыстық кезеңі өтті.

Олимпиадаға барлығы 467 қатысушы қатысты, оның ішінде 16 жалпы білім беретін пәндер бойынша 64 бірінші, 74 екінші және 79 үшінші орындарды иеленіп, Қостанай облысы мектептерінің 219 оқушысы жүлдегер атанды.

Оған 68 гимназист қатысып, 9 бірінші, 9 екінші, 8 үшінші орындарды иеленді.

Жеңімпаздар мен жүлдегерлерді құттықтаймыз!

 

Гимназияға 1-сыныпқа түсуге өтініш бермес бұрын сіз әңгімелесуден өтуіңіз керек, ол 30.05.2022 және 06.10.2022 аралығында өтеді.

15.06.2022 жылға дейін келіп түскен барлық өтініштер бойынша Сізге Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 «Білім беру және білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы» бұйрығының негізінде өтінішті қабылдаудан бас тартылады. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары» (9-7-тармақ.  Балаларды гимназиялар мен лицейлердің бірінші сыныбына қабылдау үшін білім беру ұйымдары мерзімдері, нысандары мен тапсырмалары күнтізбелік жылғы 15 маусымға дейін дербес белгілейтін емтихандар өткізеді).

Қазақстанда 2022 жыл балалар жылы деп жарияланды. Балалардың құқықтары мен бостандықтарын, оның ішінде еркін жүріп-тұру құқығын қорғау білім бөлімі мен прокуратураның ерекше бақылауында тұр. 2022 жылдың 31 наурызынан бастап төртінші оқу тоқсаны басталады. Жақында әлеуметтік желілерде автобустарда көлік карталарымен төлеу кезінде мәселелер туындауы туралы сұрақтар жиі көтеріледі. Көбінесе бұл валидаторлардың дұрыс жұмыс істемеуімен, карталарда қаражаттың болмауына байланысты болады. Автобустарда жол жүру ақысын төлеу кезінде балалар үшін стресстік жағдайларды болдырмау үшін балаларыңыздың карталарында қаражаттың болуын, сондай-ақ карталардың жарамдылығын тексеруді сұраймыз. Барлық сұрақтар бойынша уәкiлеттi органдар шара қолданбаған жағдайда қала прокуратурасына бiлiм бөлімінің 39-08-50 анықтама телефонына хабарласуға болады.

17 наурызда «Қостанай қаласының білім бөлімінің А. М.Горький атындағы гимназиясы» КММ педагог - психолог В. Г. Гонцаревич және директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары М. Н. Смоляная 10 сынып оқушылары үшін «Кәмелетке толмағандардың жыныстық тиіспеушілігі» тақырыбында профилактикалық әңгімелер өткізді. Бұл іс-шараның мақсаты жасөспірімдерге зорлық-зомбылық туралы түсінік, оның түрлері мен белгілері, оның алдын алу мүмкіндіктері туралы жеткізу.Оқушыларға проблемалық жағдайлардағы мінез-құлық стратегиясы бойынша нақты ұсыныстар берілді.