Горький атындағы Гимназия "Болашақ инженерлері"," Робототехника "және" ПИН-код"жобаларын жүзеге асыру бойынша үшінші жыл белсенді жұмыс істейді. Алайда, біздің мүмкіндіктеріміз шектеулі болды, өйткені бізде тек қана АРДУИНО мен роботтардың базалық жиынтығы болды, ал осы жобалардың барлық функцияларын толық жүзеге асыру үшін әлдеқайда көп қажет, сондай-ақ жыл сайын қазіргі заманғы жабдықтар қажет. Жаңа сандық технологиялар кабинеті бізге осындай мүмкіндік береді.
Хабардың хабарламасына сілтеме
Бірінші топ-бұл 4 сынып оқушылары, екінші жыл "ПИН-код"жобасының қатысушылары болып табылады. Өткен жылы олар ойын түрінде бағдарламалауды үйренді(Скретч бағдарламасы, балалардың пазлына ұқсайды). Биыл олар микро-контроллерлерді бағдарламалауды үйренеді, ал роботтардың негізін жейді. Қазіргі уақытта балалардың үстелдерінде "ақылды жарықтандыру" жобасына мәліметтер орналастырылған, енді олар электриканы көшелерде шамдарды от алдырудың қажеті жоқ екенін түсінеді – ол үшін автоматика жасайды. Жаңа кабинетте көптеген бөлшектері бар жиынтықтар ұсынылған, яғни балаларға аса күрделі жобаларды орындау және олармен ғылыми жобалар конкурстарына қатысу үшін көбірек мүмкіндіктер ұсынылады.
Екінші топ-үш өлшемді инженерлік модельдеумен айналысатын оқушылар. Олар үшінші жыл қатарынан "Болашақ инженерлері" жобасының қатысушылары болып табылады, яғни бөлшектер мен модельдерді жобалауды үйренеді, қазіргі заманғы инженер қызметін атқарады. Жаңа кабинеттің мүмкіндіктерінің арқасында балаларда 3Д-принтер және 3Д-сканер пайда болды, оларды пайдалана отырып, олар егжей-тегжейлі жобасын жасап қана қоймай, оны "баяндай алады". Трассалық модельдеудің авто мүмкіндіктері ашылады, өйткені олар өз автомобилінің кузовын киюге, басып шығаруға, оны дайын шассиге бекітуге және кабинеттен жарыстарға дайындалуға мүмкіндік алады.
Балалардың үшінші тобы спорттық робототехникамен айналысады. Олардың роботтары жарыстың бірнеше түріне қатысты: сумо және кегельринг. Балалар жарыс ережелерін айтып, роботтардың мүмкіндіктерін көрсетеді. Жаңа кабинетте түскен жинақтар роботтарды түрлендіруге және басқа да күрделі, жарыстардың түрлеріне қатысуға мүмкіндік береді. Мысалы, робо-футбол бойынша қалалық жарыстар жүйесін өзіміз бастай аламыз.
Жалпы, жаңа кабинет мүмкіндіктерін пайдалана отырып, балалардың инженерлік мамандықтар дағдылары дамитын болады.