8 желтоқсанда аязға қарамастан, гимназия педагогтары кейс-стади форматындағы семинар–практикумда өздерінің кәсіби құзыреттіліктерін арттырды.
Кейс-стади (ағылш. case-study) - ұсынылған жағдайда орынды шешуді талап ететін нақты шындыққа және нақты проблемаларға негізделген ситуациялық оқыту әдістемесі. Мұғалімдердің назары Kundelik.kz электронды журналдағы жұмыс болды және бұл таңқаларлық емес, өйткені электронды платформа аяз бен көктайғақ кезінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың негізі болды. Мұғалімдерге ұсынылған "прецеденттердің" әрқайсысы әртүрлі аспектілерден қарауды талап етеді, оларды талдау кезінде бір-бірінен ерекшеленетін, кейде қарама-қарсы пікірлер маңызды. Сондықтан уақытша проблемалық топтар түрінде жұмыс таңдалды, олардың құрамына әр түрлі жұмыс тәжірибесі бар мұғалімдер, әр түрлі пәндер (және тіпті әр түрлі пәндік салалар) кірді, бұл әрқайсысын ситуациялық есептерді шешуге байланысты топтық жұмысқа бірнеше рет қосуға мүмкіндік берді, электрондық журналдарды жүргізу, формативті бағалауды, білім алушылармен және олардың ата-аналарымен кері байланысты жүзеге асыруда олардың санасында туындаған мәселелерді шешудің белгілі бір әдістері мен алгоритмдерін бекітуге ықпал етті. Семинар соңында мұғалімдер мұндай әдістемелік "қарқындылық" кәсіби тәжірибе алуға көмектеседі деген қорытындыға келіп, бұл қазіргі заманғы цифрлық мұғалімнің жұмысында ерекше маңызды болды.