Жұмысқа қабылдау

 

 

 

«Менің болашақ мамандығым» атты «Жас-Ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымының белсенділері, 7-11 сынып оқушылары арасында қалалық қашықтықтан эссе байқауы  өтті. Байқау «Жас-Ұлан» бағдарламасының «Еңбек» бағыты аясында өтті.Байқаудың мақсаты: «Жағымды көзқарас қалыптастыру,  таңдаған болашақ мамандығына және жастардың шығармашылық бастамасын дамыту».

Үздік эссе байқауының қатысушылары: «Қатысқаны үшін» Дипломымен марапатталған 7 «Е» сынып оқушысы Коротких София және 2-ші орын алған 7 «Д» сынып оқушысы Гурская Милана .

Қалалық байқаудың қорытындысын шығару барысында ұйымдастырушылар – Балалар шығармашылық мектебі гимназия оқушыларының жоғарыда аталған эссе тақырыбын қарастырудағы тамаша ойлау деңгейіне риза болды.

Ең алдымен, оқушылардың мамандықты дұрыс таңдаудың маңыздылығына байланысты өмірдің ерте кезеңдерінде жинақталған бақылаулар арқылы өз ойларының тереңдігін жеткізе білуіне тәнті болды. Байқауға қатысушылардың әрқайсысы өз жұмыстарында таңдаған болашақ мамандығының маңыздылығына тоқталып, дәлелдеп берді. Оқушылардың "сүйікті жұмысына ынталы адам, бұл өзін-өзі жүзеге асырудың жолы ғана емес, ең бастысы, бұл болашақ кәсіби табыстың кепілі және негізі"деген табиғи фактіні түсінуі өте жақсы көрсетілді. Сонымен қатар, біздің конкурсанттардың эссесінде мамандық таңдау сияқты маңызды шешім қабылдауда ескеру қажет түрлі факторлар ұсынылды. Оқушылар қабілеттер, дағдылар жиынтығы, жеке құндылықтар мен қызығушылықтар сияқты аспектілерге тоқталды. Олардың осы факторларға терең үңіліп, олардың мамандық таңдауға ықпалын талқылауға деген ұқыптылығы атап өтілді, осылайша олардың болашақ мамандығына деген жетілген және жан-жақты көзқарасы шеберлікпен көрсетілді.

Эсседе ұсынылған гимназия оқушыларының жазбалары өз мансабын құруда сәтті көзқарастың көптеген нұсқалары ерекше әсер қалдырды. Дәстүрлі кәсіптерден бастап дамушы салаларға дейін біздің оқушылар үнемі өзгеріп отыратын еңбек нарығын жан-жақты түсінуді көрсете алды, сондай-ақ заманауи және болашақ тенденцияларды, сондай-ақ технологиялық жетістіктерді есепке алудың маңыздылығы туралы өздерінің көреген көзқарастары мен түсініктерін көрсетті.  Сонымен қатар, оқушылар өз дәлелдерін айқындау үшін мұқият зерттеу жүргізгені анық. Өмірден алынған мысалдар мен сарапшылардың пікірі шығармашылық эссеге сенімділік қосты.  Сайыскерлеріміз өз ойларын сенімді дереккөздердің көмегімен дәлелдей отырып, сыни тұрғыдан ойлау және жан-жақты көзқарастарды жеткізу қабілеттерін көрсетті.

Болашаққа көз жүгіртсек, өз мамандығын таңдай бастаған кезеңде біздің әрбір сайыскер әртүрлі мамандықтардың динамикалық әлеміне еніп, эсседе орын алған, қазірдің өзінде қалыптасқан хабардарлық деңгейінен үлкен пайда көретінін атап өтуге болады, гимназияда алған білімдері де мамандық таңдауда басымдылық болары сөзсіз.
Қорытындылай келе, оқушылардың эсселері қашықтықтан байқаудың негізгі критерийлеріне сәйкес келетінін және тиімді жазу дағдыларын, нақты құрылымды және дәйекті ойларды көрсететінін атап өткен жөн. Біздің гимназия оқушыларының зерттеуге деген ұмтылысы, жинақталған қызықты багажды тілдік жазу құралдарын пайдалануы, жақсы дәлелдер, жарқын сипаттамалар, сондай-ақ жақсы жазу дағдылары эсселердің мазмұнын жағымды етті.

Оқушылар өз эсселерінде өз ойларын қысқаша және тиімді баяндау қабілетін көрсетті, сыни ойлау қабілеттерін және болашақ мамандықты ақылға қонымды таңдаудың маңыздылығын түсінуге деген шынайы ұмтылысын көрсетті, мұның бәрі сөзсіз мақтауға лайық, сонымен қатар болашақта жоғарыда аталған дағдылар жиынтығы өзінің болашақ жұмыспен қамтылуын құруда оң пайда әкелуі мүмкін.

 

Жалпы, барлық эсселер жетілген ойлау қабілетін көрсетті, сондықтан қалалық қашықтықтан эссе байқауына қатысушыларымызды шын жүректен құттықтаймыз және  гимназияның негізгі оқу бағыты- интеллектуалдық дамуына адал болып қалуға, өзінің интеллектуалдық қызығушылығын дамытуды жалғастыруға, мәселеде салмақты табысты шешім қабылдауға, сүйікті болашақ мамандығын таңдауға тілектеспіз.

 

«Жас Ұлан» РББЖҰ Комитеті