Жұмысқа қабылдау

 

19 ақпанда математика пәні мұғалімдеріне арналған "Математикалық регата" республикалық олимпиадасының қалалық іріктеу кезеңі өтті. Қостанай қаласы мектептерінің мұғалімдері күрделі тапсырмаларды шешіп, облыстық кезеңге шығу үшін күресті.

А. М. Горький атындағы гимназияның математика пәнінің мұғалімі О. С. Ботенкованы тамаша нәтижемен құттықтаймыз - 2 жүлделі орын! Кәсіби олимпиаданың келесі кезеңінде сәттілік тілейміз!

 15 ақпанда гимназия педагогтары әріптестерінің озық тәжірибелерін таныстыруға бағытталған оқыту шеберлік сыныптарының қатысушылары болды. Болотько Т.А., орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, Блохина Д. Р., математика пәнінің мұғалімі, Каримова А. В., жаратылыстану пәнінің мұғалімі, әріптестеріне Canva платформасында жұмыс істеу тәсілдерін, соның ішінде сабаққа жұмыс парақтарын құрастыру жолдарын ұсынды. Ұсынылған материалдар қызығушылық тудырды, өйткені олар барлық гимназия мұғалімдерінің оқу материалдарын дайындау дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді. Практикалық дағдыларды пысықтау бойынша жұмыс 2024 жылғы наурызда гимназияның "өзін-өзі оқытатын" ұйым ретіндегі қызметі шеңберінде мастер-класстар сериясымен жалғастырылатын болады.

 

8 , 9 ақпанда  9,10 сынып оқушылары арасында кеңес әскерлерінің шектеулі контингентінің Ауғанстаннан шығарылғанына 35 жыл толуына арналған іс-шаралар өтті. Сынып сағаттарында оқушылар ерлік, әскери борыш, сол отты жылдардағы батыр жігіттер туралы әңгімеледі. Олар қаза болғандарды бір минут үнсіздікпен еске алды.

Утегенов Булат Мазанович (суретте оң жақта) Ауғанстандағы Кеңес әскерлерінің жауынгерлік операцияларына қатысты. 1988-1989 жылдары Камаз автокөлігінің жүргізушісі ретінде ерікті қызмет атқарды, жүктерді, оқ-дәрілерді жеткізу, әскери қызметшілерді тасымалдау және ауған халқына өтеусіз көмек көрсету бойынша маңызды міндеттерді орындады.  Жүргізушілер Ауғанстанның қауіпті жолдарында колоннамен жүк тасымалдады.  Басқа сарбаздардың өмірі олардың әрекеттеріне байланысты болды. Осы уақыт ішінде Булат Мазанович  жоғары кәсібилік пен қызметке адалдық танытты. Оның жұмысы Ауғанстандағы әскери операциялардың тиімділігін қолдаудың маңызды құрамдас бөлігі болды. Ауғанстан Республикасында интернационалдық борышын өтеу кезінде көрсеткен батылдығы мен әскери ерлігі үшін грамоталармен және медальдармен марапатталған.

Сержант Утегенов Булат Мазанович  жауынгерлік міндетін абыроймен атқарып, Отанына оралды. Қазір ол отбасымен Қостанай қаласында тұрады.

 

7-8 ақпанда 7-8 сынып оқушылары арасында ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ПӘНДЕРІ бойынша РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ОЛИМПИАДАНЫҢ қалалық кезеңі өтті. Жеңімпаздарды, жүлдегерлерді және олардың ұстаздарын лайықты жеңістерімен құттықтаймыз! Жарайсыңдар! Бәрекелді!

Бүгін, 7 ақпанда гимназия базасында көркем еңбек мұғалімі, зерттеуші - педагог Морозова Оксана Валентиновнаның озық педагогикалық тәжірибесінің тұсаукесері өтті. Педагог "Көркем еңбек сабақтарында сәндік бұйымдар жасау үшін қайта өңделген және табиғи шикізатты пайдалану арқылы білім алушылардың экологиялық мәдениетін дамыту" тақырыбында мастер-класс ұсынды, оның барысында қала мектептерінің мұғалімдері ауыстырғыш- қуыршақ жасай алды. Мұндай өнімдерді жасау материалдарды қайталама пайдалану арқылы мүмкін болатындығы өте маңызды, бұл көркем еңбек сабақтары арқылы экологиялық білім беру идеясын қолдайды.

 Бүгін біздің гимназия қабырғасында нағыз мультимедиялық мереке өтті, өйткені біз қалалық мультимедиялық фестивальдің бір бөлігі болдық! Бұл күнтізбедегі оқиға ғана емес, шығармашылық, инновация және технология әлеміне шынайы сүңгу болды.

Қала мектептерінің оқушылары бейнемонтаж, анимация, цифрлық өнер, ойын дамыту және басқа да мультимедиа салаларында өз жұмыстарын көрсетті. Олардың жұмысы мұғалімдердің де, фестиваль қонақтарының да көптеген ынта-.ыластары мен таңданыстарын тудырды.

Бұл күні фестивальдің әрбір қатысушысы технология мен өнердің шабыттандыру, таң қалдыру және қуанту үшін қалай біріктірілетініне куә болды. Гимназиядағы мультимедиялық фестиваль білімнің білім ғана емес, шығармашылық пен шабыт көзі бола алатындығының жарқын мысалы болды.

1-2 ақпанда 5-6 сынып оқушылары арасында ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ПӘНДЕРІ бойынша РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ОЛИМПИАДАНЫҢ қалалық кезеңі өтті. Оған гимназияның 51 оқушысы қатысты. 1-орын – 7, 2-орын – 12, 3-орын – 17. Жеңімпаздарды, жүлдегерлерді және олардың ұстаздарын лайықты жеңістерімен құттықтаймыз! Жарайсыңдар! Бәрекелді!

Бүгін, 2024 жылдың 01 ақпанында 2-7 сынып оқушылары арасында ХІХ Республикалық «Зерде» ғылыми жобалар мен шығармашылық жұмыстар байқауының қорытынды кезеңі өтті. Байқауға, «Тарих, өлкетану» секциясына 3 «Б» сынып оқушысы Сартов Муслим қатысты. Муслим мен оның ұстазы Белицкая Ирина Ивановнаны 3-орынмен құттықтаймыз! Жарайсыңдар! Бәрекелді!

2024 жылғы 26 қаңтарда ҚОӘББ"Қостанай қаласының білім бөлімінің А. М. Горький атындағы гимназиясы" КММ  базасында математика, физика және информатика мұғалімдерінің "STEM-тәсілді және проблемалық-бағдарланған оқытуды іске асыру арқылы функционалдық сауаттылықты дамыту" атты облыстық семинары өтті, оның мақсаты білім беру процесінде STEM-технологияларды қолдану туралы ақпаратты тарату және педагогикалық тәжірибе.

STEM-оқытудың сертификатталған жаттықтырушысы, математика мұғалімі Д. Р. Блохина педагогтарды осы білім беру тәсілінің теориялық негіздерімен таныстырды, ал математика мұғалімі Г. И. Сологуб пен жас физика мұғалімдері Л. Т. Сейтбекова мен Е. Б. Ускенбаев шеберлік сыныптарын өткізді, онда педагогтарға тәжірибеге бағдарланған бірқатар тапсырмалар ұсынылды, онда мұғалімдер сабақтар да,вариативті курстарда да  пайдалануға болатын бірқатар тапсырмалар ұсынды.  Информатика, физика және математика пәндерінен интеграцияланған сабақтарда мұғалімдер Бармута А. И., Дьяченко Н. В. және Ботенкова О. С. 7 және 8 сынып оқушылары STEM -тәсілін қолдана отырып, сабақтарда қандай дағдыларды игере алатындығын көрсетті.

Гимназия залындағы ойын-сауық тәжірибелері мен эксперименттердің көрсетілімі МИФ мұғалімдеріне пәндік апталықтарды ұйымдастыру мен өткізуге көптеген идеялар берді. Ал семинар соңында мұғалімдер тіпті сынып жетекшілерінің іс-әрекетінде де қолдануға болатын жобалау дағдыларын тәжірибеде қолданды.

Семинар қорытындысы бойынша рефлексия STEM-тәсілді енгізуді кеңейту жолдарын анықтауға, дәл және жаратылыстану ғылымдарын оқытуда жаңаға құштар әріптестер арасында жаңа шығармашылық байланыстар орнатуға көмектесті.