Жұмысқа қабылдау

Құрметті Қазақстандықтар!

20 қарашада Біз еліміздің Президентін таңдаймыз. Бұл біздің мемлекетіміздің тарихындағы маңызды күн, өйткені біз әрбір қазақстандық отбасының өркендеуіне ұмтылатын жолды таңдаймыз. Сайлаушы болу-бұл конституциялық құқық және біз бұл құқықты пайдаланамыз. Біз тұрақтылық, жастардың кепілдігі, болашақ ұрпақтың әл-ауқаты үшін дауыс береміз. Президент сайлауына келіп, өз дауысыңызды беріңіз!

#сайлау2022

Соңғы күні гимназияның 1 тоқсанында дәстүрлі "Код сағаты"өтті. Дәстүр бойынша Step 2017 жылдан бастап love to Code бағдарламалау мектебімен бірлесіп, "SAP" неміс ІT алыбы мен Еуразия Орталық Азия қорының қаржыландыруымен Қостанайда Еуропалық бағдарламалау апталығын өткізіп келеді. Пайдалы тәжірибе мен дағдыларды тек қазан айында және тек Meet and code жобасының шеңберінде тегін алыңыз. Биылғы жылы балаларды бағдарламалау және робототехника бойынша 7 жобаға қатысуға шақырды, оның ішінде:

  • Өзіңіздің 8-биттік ойыныңызды жазыңыз
  • Жаңадан бастаушыларға арналған Python
  • Scratch Olympics
  • Дұрыс тамақтану қосымшасын жасаңыз
  • Көру қабілеті бұзылған адамдарға көмектесу үшін кедергілерді анықтайтын құрылғы үлгісін жасау
  • Сұрыптау желісінің жұмысын имитациялайтын құрылғы моделін құру
  • Ozobot платформасын зерттеу

2-тоқсанның алғашқы күндерінде әрбір қатысушыға Step Prague кеңсесінің мөрі бар еуропалық үлгідегі сертификат, фирмалық тауар, үздік жобалар сыйлықтармен марапатталады.

Педагогтың кәсіби құзыреттілігін дамыту оқу тоқсандарымен шектелмейді. Күзгі демалыс кезінде гимназияның барлық мұғалімдері " Білім беру 4.0. "Педагог" кәсіби стандарты жобасын талдауға қатысты. Педагогикалық кеңестің отырысында педагогтың біліктілік талаптары мен еңбек функцияларының деңгейлерін белгілеу және бағалау жөніндегі ұсыныстарды зерделеуге және талқылауға ерекше назар аударылды. Шығармашылық топтарда жұмыс істей отырып, мұғалімдер мұғалімнің кәсіби құзыреттіліктері шеңберімен және қалыптастыру принципі бойынша құрылымдалған біліктілік санаттары бойынша мұғалімдердің құзыреттілік критерийлерімен танысты. Топтардың жұмысының қорытындысы бойынша мұғалімдердің мамандануына қатысты өлшемдерді толық ашу үшін дескрипторлары бар картаны әзірлеу туралы шешім қабылданды.

Сайлау учаскелері сайлаушылар үшін барынша қолайлы жағдай жасау мақсатында және жергілікті және өзге де жағдайларды ескере отырып құрылады.

Сайлау учаскелері мынадай шарттар ескеріле отырып құрылады:

1) әрбір сайлау учаскесінде үш мыңнан аспайтын сайлаушы;

2) әкімшілік-аумақтық бірліктерде әкімшілік-аумақтық құрылымның шекараларын сақтау.

Әскери бөлімдерде, ҚР-ға тиесілі және сайлау күні жүзіп жүрген кемелерде, демалыс үйлерінде, санаторийлерде, стационарлық емдеу-алдын алу мекемелерінде, шалғай және жету қиын аудандарда азаматтар орналасқан жерлерде, шалғайдағы мал шаруашылығы учаскелерінде, тергеу изоляторлары мен уақытша ұстау изоляторларында тиісінше, олардың орналасқан жері, кеменің тіркелген порты немесе орналасқан жері бойынша сайлау округтеріне кіретін сайлау учаскелері құрылады.

#сайлау2022

Әділ және ашық сайлау-бұл жетілген және саналы қоғамның ажырамас элементі. Сайлауға қатысыңыздар! Әркімнің дауысы маңызды!

#сайлау2022

Егер Қазақстан Республикасының Президентін сайлау күні жол жүріп кетуіне байланысты азаматтың өз сайлау учаскесінде дауыс беру мүмкіндігі болмаса, онда оған баратын жеріндегі сайлау учаскесінде дауыс беруге болады. Ол үшін 4-19 қараша аралығында тіркелген жеріндегі сайлау учаскесінен алған есептен шығару куәлігі болуы қажет.

Әр адамның дауысы маңызды!

#сайлау2022

Сайлау тізімдеріне енгізу рәсімінен өткеннен кейін Сіз сайлау комиссиясына жүгіну арқылы өзіңіз туралы деректерді тексеруге құқылысыз.
Әркімнің дауысы маңызды!


#сайлау2022

 

 

Қазақстан Республикасы күнін мерекелеуге арналған іс-шаралар жоспарына сәйкес. А. М. Горький атындағы гимназияда " Республикам менің " челленджі ұйымдастырылды. Челленджге қатысу үшін Instagram, Facebook әлеуметтік желілерінде оқушылардың «Республика», «Туған елім», «Туған жер» тақырыптарындағы Қазақстан ақындарының шығармаларын жатқа оқуымен бейнероликтер жарияланды, сонымен қатар бастауыш сынып оқушылары «Қыран елім – Қазақстаным!» атты патриоттық акцияға қатысты. Акция көркем суреттер байқауы бағытында өткізілуде. «Жаңа туристік маршруттар» жобасына 9-сынып оқушылары қатысты. Бұл жоба ақпарат жинау және инфрақұрылым объектілерінің жай-күйін бағалау, сондай-ақ турмаршруттар каталогтарын әзірлеу бойынша ауқымды жұмысты қамтыды. Іс-шара ең танымал, перспективалы және/немесе туристерді қабылдауға дайын туристік маршруттарды ілгерілету, сондай-ақ оларды одан әрі дамыту және жақсарту міндеттерін көздейді. 21 қазанда А. М. Горький атындағы гимназияда салтанатты жиын өтті. Бұл күні оқу озаттары марапатталып, «Қазақстан – туған жерім, туған елім!» тақырыбында республикалық бірыңғай сынып сағаты өтті. Мәжіліс залында 10 сынып оқушылары арасында «Мен жаңа Қазақстанның азаматымын!» тақырыбында пікірталас өтті. Бұл іс-шараның мақсаты – белсенді азаматтық ұстанымы бар ізгілікті, рухани бай, Қазақстанның лайықты болашақ азаматтарын, өз Отанының патриоттарын тәрбиелеу.

 

Қазақстан Республикасы ТЖМ Қостанай облысы МӨББ ТЖД бас маманы А. К. Қожахметов 2022 жылғы 21 қазанда Қостанай қаласының 68 мектебі мен Қостанай облысының мектептері үшін 1700 оқушыға "Улы газ" және "Өрт қауіпсіздігі ережелері" тақырыптары бойынша интерактивті сабақ өткізді.

    "Сапалы білім беру "Білімді ұлт" ұлттық жобасы шеңберінде орта білім беру сапасын арттыру жөніндегі міндеттерді іске асыру мақсатында 2022 жылғы 13 қазанда гимназияның білім алушылары үшін функционалдық сауаттылықтың қалыптасу деңгейіне бағалау жүргізілді. Функционалдық сауаттылық не үшін қажет? Көпшілікке бұл құзіреттілік PISA жаһандық мониторингінен кейін білім беру бағдарламасында «банальды түрде» пайда болған сияқты көрінуі мүмкін. Шын мәнінде, процестер әлдеқайда жаһандық және бүкіл әлемде болып жатқан өзгерістермен түсіндіріледі. Осы күрделі және жылдам шындықта өмір сүру үшін бүгінгі оқушыларға жаңа  білім мен дағдылар қажет болады. Болашақта қандай мамандықтар қажет болатынын, бүгінгі оқушыларға олардың дамуының сәтті траекториясын құру үшін қандай кәсіби және қолданбалы дағдылар қажет болатынын болжай алмаймыз. Бірақ олардың болашақ тұрақсыздық әлеміндегі ұстанымын нығайту үшін біз оларды функционалдық сауаттылыққа үйрете аламыз және үйретуіміз керек.